Home > Kesihatan Lelaki, Soal Jawab Lelaki, Ubat Kuat > Zakar Besar dan Panjang Idaman Lelaki

Zakar Besar dan Panjang Idaman Lelaki

Zakar

 

Zakar Besar dan Panjang

Salam,

Panas betul blog aku ni..suka citer pasal zakar la..zakar besar..pasal oral seks la…pasal hubungan seks..pasal inzal…itulah namanya blog untuk lelaki…kenapa lelaki? Sebab lelaki pasti ada pasangan masing-masing untuk ‘dipuaskan’….so…sesiapa yang merasakan anda perlu dan berkeinginan untuk memuaskan pasangan masing-masing..kena la selalu kunjungi blog Tips Untuk Lelaki yang sentiasa hangat ini.

zakar

Semua Lelaki Inginkan

Anda tahu tak semua lelaki suka jika zakarnya besar dan panjang? Dan boleh dikatakan semua lelaki berasa bahawa zakarnya tidak cukup besar. Walau bagaimanapun, saiz zakar adalah normal jika semasa lembik ianya berukuran antara 4 hingga 12 cm dan jika ia tegang dengan berukuran 7 hingga 18 cm.

Zakar Besar dan Panjang Kesukaan Pasangan

Ada juga yang mempunyai zakar yang panjangnya hingga 35 cm namun itu jarang berlaku. Wanita juga suka jika lelaki berzakar besar, zakar panjang dan panas. Ada satu ilmu di kalangan masyarakat Melayu yang boleh memanjangkan zakar menurut kaedah urutan yang dilakukan oleh pakar dalam bidang itu. Menurut ilmu ini, zakar boleh dipanjangkan mengikut kehendak orang yang empunya zakar (sehingga 1 kaki). eh…korang nak ke zakar sampai 1 kaki? Ngerinyaa……eheheh

Namun begitu mereka yang punyai zakar yang panjang sangat tidaklah akan merasa nikmat ketika jimak kerana tidak semua dari batang zakarnya akan masuk ke dalam faraj. Maka yang eloknya adalah zakar yang sebagaimana saiz yang telah dikurniakan oleh Allah.

Macam-macamlah pula bentuk zakar itu, ada yang tetap besar walau ia lembik dan dipanggil ia sebagai Zakar Jerung dan ada juga yang kecil semasa lembik dan dipanggil Zakar Lintah.

Kedua- dua jenis ini sama saja baiknya kerana yang penting ialah ketika ia tegang. Zakar Lintah itu lebih sihat kerana ia berfungsi dengan cara yang normal dan pembuluhnya tidak menyekat aliran darah. Apabila tegang pula ada zakar yang mendongak ke atas, ada zakar yang tunduk ke bawah, ada yang lurus betul dan ada juga yang bengkok ke kiri atau ke kanan. Yang lurus betul adalah yang paling baik kerana ketegangannya seimbang.

Zakar besar dan panjang sedap?

Bentuk batang zakar dan kepalanya juga berbeza-beza, ada yang batangnya besar di pangkal dan kecil tirus di hujung dan ada pula yang kecil di pangkal dan besar di hujung seperti ular tedung.

Zakar Ular Tedung ini adalah lebih baik. Begitulah keadaan zakar dan bentuk-hentuknya. Apa yang penting ialah bahawa zakar itu boleh menegang. Dengan mengamalkan berbagai posisi jimak, isteri anda akan merasakan seolah-olah zakar anda itu berbagai bentuknya.

So..anda punya macamana? dongak ke atas? dongak ke bawah? atau dongak ke depan? heheheh…semoga anda happy dengan perkongsian tak seberapa ini..Wassalam..

Zakar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  1. putra
    September 28th, 2012 at 15:31 | #1

    erm.. pyah laaa bila cakap sal zakar kita ni kan..?? erm.. putra pon alami pekara yang sama juga.. putra tinggal sorang tapi kawan-kawan selalu dtang rumah.. kmi smua kia spotting la sal ni.. & bila putra tengok zakar kawan putra.. putra rasa cemburu sbab zakar dorang besar & panjang..

  2. johan
    April 17th, 2012 at 15:25 | #2

    salam syafiq …ak pun menpyai zakar mcm 2 jgk… ak rasa x memuaskan kerana zakar ak kecil berbanding kawan2 ak…kau da cuba nk panjang kan x..

  3. ahmad
    March 2nd, 2012 at 20:55 | #3

    kalau zakar panjang 1 kaki tp masuk dlm faraj hanya 5 inci nak buat apa.. tak merasa nikmat.. kalau saiz standard 5-6 inci itu baru nikmat sebab boleh masuk hingga pangkal zakar.. nikmat pon rasa lebih… betol tak???

  4. shafiq
    January 31st, 2012 at 07:41 | #4

    nak tanya pendapat, kalau zakar menegang sehingga 14cm, berserta ukur lilit 13cm..adakah itu cukup baik, atau hanya biasa2 saja..

    • ad
      May 15th, 2012 at 11:15 | #5

      saiz tu dah kira normal n ok..klo nak tambah lebih lg tu bonus la..

  1. No trackbacks yet.

*